Politica de returnare a produselor

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 30 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator.

Este necesara completarea Formularului de returnare  cel tarziu in a 10-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa 10 zile calendaristice nu sunt luate in considerare. Returul produselor se poate face doar prin serviciile de curierat agreate sau in service-ul PROMA. In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator si vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata cumparatorului. In cazul in care produsul livrat a fost in oferta cu transport inclus se va opri aceasta suma conform costurilor de transport plus taxa de ramburs ( in cazul platilor in numerar ). Rambursarea contravalorii se va face in maxim 30 zile lucratoare in contul transmis in formularul de retur . In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. Produsele returnate trebuie să fie insotite de certificatul de garantie in original, bon fiscal in original si copie a facturii de achizitie.

   Exceptii

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

  • Produsele care nu mai au ambalajul original complet in care a fost livrat .
  • Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc .
  • Echipamentele care au fost livrate cu bonusuri sau cadouri si nu se mai afla in ambalajul original sau in starea initiala.
  • Produsele care fac obiectul unui acord scris vanzator - beneficiar si sunt definite ca fiind COMANDA SPECIALA , respectiv lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, sau a produselor care suporta modificari fata starea initiala, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.